خطای “نتیجه تراکنش نامشخص” در سرویس کارت به کارت

اگر در هنگام استفاده از خدمات کارت به کارت با پیغام خطای ” نتیجه تراکنش نامشخص” مواجه شده‌اید این بدان معنی است که ممکن است ارتباط تلفن همراه شما با سرور های آپ، و یا ارتباط آپ با سرورهای بانک برای چند لحظه (میلی ثانیه) قطع شده و پاسخ مورد انتظار دریافت نشود.

» بررسی دقیق‌تر

در نتیجه ممکن است نتیجه تراکنش مشخص (موفق یا ناموفق) بوده اما به دستگاه موبایل نرسیده باشد، برای حصول اطمینان از این حالت ابتدا در صفحه اصلی اپلیکیشن (https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxNXvRIuRSR1anM3AOe_EnHoq520h6uV1qDw&usqp=CAU) را لمس کرده و وارد گزینه‌ی لیست تراکنش‌ها شوید. سپس با لمس تراکنش “نامشخص” درصورتی که نتیجه تراکنش سمت سرور‌های آپ مشخص بوده باشد، نتیجه نهایی به شما نمایش داده می‌شود.

 

 

 

 

در صورتی که همچنان نتیجه را “نامشخص” مشاهده می‌کنید، سایر مراحل زیر را انجام دهید:

  • موجودی حساب مبدا یا صورتحساب آن بررسی شود، در صورتی که مبلغی از حساب کسر نشده بود به معنای این است که تراکنش “ناموفق” بوده است.
  • در صورتی که مبلغ از حساب کسر شده بود، اقدام به بررسی صورت حساب کارت مقصد نمایید، در صورتی که مبلغ مورد نظر به حساب مقصد واریز شده باشد، به معنای آن است که تراکنش “موفق” بوده است.
  • اما در صورتی که مبلغ از حساب شما کسر شده باشد ولی به حساب مقصد واریز نشده باشد، حداکثر تا سه روز کاری (۷۲ ساعت) بایستی به حساب‌تان عودت داده شود.
  • در صورتی که پس از سه روز کاری مبلغ عودت داده نشد، با شتاب بانک مبدا تماس گرفته و از آنها پیگیری نمایید.