شرایط استرداد بدون جریمه پروازهای داخلی

با توجه به گسترش بیماری کرونا، برخی از شرکت‌های هواپیمایی شرایط کنسلی بلیط‌‌هایشان را به‌طور موقت تغییر داده‌اند. لطفا توجه داشته باشید، بلیط‌هایی که پیش از تاریخ ۶ اسفند درخواست استرداد ثبت شده باشد شامل این شرایط نمی‌شوند.

هواپیمایی آتا

اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند و تاریخ پروازتان بین ۶ اسفند تا ۱۵ فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی ایران‌ایر

اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند و تاریخ پروازتان از ۶ اسفند تا ۱۲ فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. توجه کنید اگر تاریخ پروازتان بعد از ۸ اسفند است برای کنسل‌ کردن بدون جریمه باید تا ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز بلیط‌تان را کنسل کنید.

هواپیمایی ایران‌ایرتور

اگر زمان صادرشدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند  و تاریخ پروازتان بین ۶ اسفند تا ۲۵ اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۵ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی وارش

اگر زمان صادرشدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند  و تاریخ پروازتان بین ۶ اسفند تا ۲۶ اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۸ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی کاسپین

اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از اول اسفند ماه و تاریخ پروازتان بعد از ۶ اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی زاگرس

اگر زمان رزرو بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند و تاریخ پروازتان از ۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید ۲۴ ساعت به زمان پرواز مانده باشد. بلیط‌های مربوطه باید حداکثر تا تاریخ ۱۳ اسفندماه ۹۸ باطل شوند.

هواپیمایی قشم‌ایر

​​اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند ماه و تاریخ پروازتان بعد از این روز باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی آسمان

​​اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند ماه و تاریخ پروازتان از ۶ اسفند تا ٩ فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی سپهران

اگر زمان صادرشدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه باید زمان پرواز تا ۱۰ اسفند باشد و ۱۲ ساعت قبل از پرواز بلیط را کنسل کنید.

هواپیمایی ماهان

اگر زمان صادرشدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند باشد و تاریخ پروازتان تا ۱۵ فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه باید بیش از ۵ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی کیش ایر

اگر زمان رزرو بلیط‌‌ شما قبل از ۵ اسفند و تاریخ پروازتان از ۵ اسفند تا ۱۷ اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۲۴ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

 

برای استرداد بلیت، کافیست با مرکز تماس آپ (۸۳۳۳۳-۰۲۱)  ارتباط برقرار کنید.