با سرویس اقساطی سلامت آپ سلامتیت تضمین شدست!

با سرویس اقساطی سلامت آپ، تا ۵۰ میلیون تومان وام درمانی دریافت کنید و در اقساط ۱۲ ماهه، وام دریافتی را تسویه کنید.

سوپر اپلیکیشن «آپ» در سرویس جدید سلامت خود، شرایطی را فراهم کرده است، تا تمام شهروندان ایرانی بتوانند، بدون دغدغه‌ی مالی و نگرانی از پوشش بیمه درمانی، تمام هزینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، جراحی‌های خود را در زمان دلخواه انجام دهند و مبلغ اعتبار دریافتی را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

در مورد سرویس سلامت سوپر اپلیکیشن آپ بیشتر بخوانیم!

مزایای استفاده از سرویس اقساطی سلامت آپ چیست؟

در حال حاضر این سرویس برای کاربران تهرانی و حومه تهران فراهم شده است، اما به زودی بر روی حساب کاربری آپ تمامی شهروندان ایرانی فعال خواهد شد.

استفاده از سرویس اقساطی سلامت، مزایای بیشماری برای کاربران به همراه دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • امکان دریافت اعتبار با مبالغ ۵ تا ۵۰ میلیون تومان
  • امکان دریافت اعتبار بدون نیاز به ضامن و با ارائه‌ی چک یا سفته
  • بازپرداخت اعتبار دریافتی در اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه
  • تخصیص سریع اعتبار (کمتر از ۷ روز کاری)
  • امکان استفاده از اعتبار برای کلیه خدمات زیر
    • دندان و طرح لبخند مانند ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت و …
    • لیزر و جوانسازی پوست مانند مزوتراپی، تزریق ژل، لیزر جای بخیه و …
    • جراحی های زیبایی و صورت مانند جراحی بینی، جراحی افتادگی پلک و …
    • جراحی های بدن مانند لیپوماتیک، ترمیمی و سوختگی و …
    • کاشت مو و ریزش مو مانند پیوند مو
    • خدمات شنوایی سنجی
    • کلیه خدمات چشم پزشکی

برای آشنایی بیشتر با سرویس سلامت سوپر اپلیکیشن آپ، پست‌های اینستاگرام را دنبال کنید.

اعتبار سرویس اقساطی سلامت برای تمامی خدمات و تمام پزشک‌ها قابل استفاده است؟

کاربران سوپر اپلیکیشن آپ فقط می‌توانند از این اعتبار برای خدمات و پزشکان موجود در سرویس اقساطی سلامت استفاده نمایند.

ابتدا کاربران میبایست خدمت و پزشک مورد نظر خود را از سرویس اقساطی انتخاب کنند و پس از انجام مشاوره با پزشک، اعتبار مورد نیاز خود را درخواست دهند.

پس از تکمیل تمامی مراحل، کد «تایید اعتبار» برای کاربر پیامک خواهد شد و کاربر با اعلام کد دریافتی به پزشک منتخب، قادر به استفاده از اعتبار دریافتی خواهد شد.

بنابراین به هیچ وجه اعتبار درخواستی به حساب کاربر واریز نمی‌شود.

برای استفاده از سرویس جامع و کاربردی سلامت سوپر اپلیکیشن آپ همین حالا اقدام کنید.

  نصب سوپر اپلیکیشن آپ از اینجا

مراحل ثبت درخواست اعتبار سرویس سلامت

همانطور که گفته شده، استفاده از اعتبار فقط برای خدمات و پزشکان موجود در سرویس اقساط سلامت آپ مورد استفاده است.

البته روز به روز تعداد خدمات و پزشکان متخصص در این سرویس در حال به روزرسانی و افزایش است.

در مرحله‌ی اول می‌بایست وارد سرویس اقساطی سلامت آپ شوید

انتخاب خدمات اقساطی از سرویس سلامت آپ

از لیست خدمات قابل ارائه، دسته بندی مورد نظر را انتخاب کنید.

انتخاب دسته بندی خدمت پزشکی مد نظر در سوپر اپلیکیشن آپسپس از لیست پزشکان آن خدمت، پزشکی که از قبل با او مشاوره کرده‌اید را انتخاب کنید و در نهایت دکمه‌ی «تایید مرکز خدماتی» را لمس کنید.

انتخاب پزشک مد نظر برای دریافت خدمات اقساطی سلامت آپدر این مرحله اطلاعات پزشک به همراه مرکز ارائه دهنده‌ی خدمات به شما نمایش داده خواهد شد.

با انتخاب گزینه‌ی «پروفایل مرکز» می‌توانید اطلاعات آدرس و تماس و همچنین هزینه‌ی خدمت درخواستی را مشاهده کنید و بر همان اساس مبلغ اعتبار مورد نیاز خود را تعیین کنید.
مشاهده جزئیات و مشخصات کامل مرکز درمانی انتخابی در سرویس سلامت سوپر اپلیکیشن آپ

در صورتی که قصد تغییر مرکز درمانی خود را دارید با لمس دکمه‌ی «تغییر مرکز» به مرحله‌ی قبلی بروید و مجددا مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویرایش و تغییر مرکز درمانی در مرحله‌ی بعد میبایست با حرکت دادن این گزینه‌، مبلغ اعتبار مورد نیاز خود را تعیین کنید.
این مبلغ میتواند عددی بین ۵ تا ۵۰ میلیون تومان انتخاب شود.

تعیین مبلغ درخواستی اعتبار سرویس اقساطی سلامت آپپیشنهاد می‌شود قبل از انجام این مراحل، حتما با دریافت مشاوره از پزشک انتخابی، از مبلغ هزینه‌های پزشکی مطلع شوید تا در زمان ثبت درخواست اعتبار، دقیقا همان مبلغ را وارد نمایید.

نکته: چنانچه مبلغ درخواستی اعتبار با مبلغ اعلامی پزشک مغایرت داشته باشد، همان مبلغ اعلامی پزشک به عنوان اعتبار به شما تخصیص داده خواهد شد.

همانطور که ذکر شد شما می‌توانید برای ضمانت بازپرداخت، چک یا سفته ارائه دهید. بنابراین در این مرحله یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

انخاب چک یا سفته به عنوان ضمانت دریافت اعتبارنوبت به انتخاب زمان بازپرداخت رسیده است.

شما قادر خواهید بود، مبلغ اعتبار درخواستی را در اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه پرداخت کنید.

با انتخاب بازه‌ی زمانی بازپرداخت، مبلغ کل بازپرداخت به همراه مبلغ هر قسط محاسبه شده و به شما نمایش داده خواهد شد.

نکته: سود دریافتی بر روی اعتبار با توجه به مبلغ و مدت زمان بازپرداخت متفاوت است

انتخاب زمان بازپرداخت اعتبار در بازه های زمانی 3 تا 12 ماهچنانچه قبلا برای همین خدمت پزشکی درخواست اعتبار ثبت کرده باشید و مراحل درخواست قبلی را تکمیل نکرده باشد این پیام به شما نمایش داده خواهد شد.

اگر تمایل به تکمیل مراحل درخواست قبلی دارید گزینه‌ی «خیر / تکمیل درخواست قبلی»  در غیر این صورت گزینه‌ی «بله» را انتخاب کنید.

این صفحه مختص به استعلام وضعیت اعتبار حساب بانکی، تکمیل اطلاعات هویتی، بارگذاری تصویر مدارک است.

تکمیل اطلاعات و مدارک دریافت اعتبار سلامت در سوپر اپلیکیشن آپنکته: در صورتی که در مراحل قبلی نوع ضمانت را بر روی «سفته» انتخاب کرده باشید، مرحله ۴ را مشاهده نخواهید کرد و برای راحتی حال کاربران، پس از تکمیل و بررسی مدارک، سفته توسط سفیران ارسال خواهد شد.

تکمیل اطلاعات و مدارک دریافت اعتبار سلامت در سوپر اپلیکیشن آپاعتبار سنجی حساب بانکی اولین مرحله است . با لمس این گزینه، اقدام به تکمیل اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و شماره موبایل فرد درخواست دهنده کنید.

تکمیل اطلاعات جهت اعتبار سنجی حساب های بانکی چنانچه اطلاعات کد ملی خود را به اشتباه وارد کرده باشید، اپلیکیشن به شما پیام خطا نمایش خواهد داد زیرا اعتبار سنجی حساب‌های بانکی بر اساس کد ملی فرد درخواست کننده اعتبار انجام خواهد شد.

درج صحیح کد ملی جهت اعتبار سنجی حساب های بانکی پس از اعتبار سنجی حساب های بانکی، هرچه امتیاز دریافتی بالاتر باشد، احتمال تخصیص اعتبار به شما بیشتر خواهد شد.

امتیاز دریافتی از اعتبار سنجی حساب های بانکی فرد درخواست کننده اعتبار سرویس اقساطی سلامت آپدر مرحله بعد با لمس دکمه «تایید و ادامه» به بخش تکمیل اطلاعات هویتی و محل کار و سکونت ارجاع داده خواهید شد.

درج اطلاعت هویتی فرد درخواست کننده اعتبار سرویس سلامت آپپس از تکمیل اطلاعات درخواستی، نوبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز می‌رسد.

مدارکی از جمله :

  • تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر سند و یا اجاره نامه محل سکونت
  • تصویر چک

 

بارگذاری مدارک فرد درخواست کننده اعتبار سرویس سلامت آپپس از اتمام این مراحل میبایست منتظر بررسی و تایید اطلاعات و مدارک تکمیل شده بمانید. در صورتی که اطلاعات و مدارک تکمیل و بدون نقص باشد، در مدت زمان کوتاهی تایید انجام خواهد شد.

در انتظار بررسی و تایید مدارکدر این مدت برای پیگیری وضعیت درخواست خود می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی «سرویس سلامت آپ»، گزینه‌ی «درخواست‌ها» را انتخاب کنید.

در این صفحه لیستی از درخواست های گذشته و اخیر شما در سرویس اقساطی سلامت نمایش داده خواهد شد که با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید وضعیت نهایی را بررسی کنید.

مشاهده‌ی درخواست ها و وضعیت آنها در سرویس اقساطی سلامت آپدر نهایت بعد از تایید مدارک، اطلاعات آدرس خود را جهت مراجعه سفیر برای دریافت مدارک تکمیل کنید و مراجعه‌ی سفیران باشید.

ورود آدرس جهت مراجعه سفیران سرویس سلامت آپ برای تحویل مدارک و چک و سفته پس از تحویل مدارک می‌بایست مجددا به بخش «درخواست‌ها» در سرویس سلامت سوپر اپلیکیشن آپ مراجعه کنید تا قسط‌ های قابل پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد.

با پرداخت قسط اول یک کد به شماره همراه شما پیامک خواهد شد.

پرداخت قسط اول و دریافت کد جهت ارائه به مرکز درمانی و شروع فرآیند درماناز این پس شما می‌توانید به مرکز و پزشک انتخابی خود مراجعه کنید و کد دریافتی را به مرکز درمانی خود اعلام نمایید تا با استفاده از اعتبار تخصیص داده شده، خدمات درمانی مد نظر خود را دریافت کنید.

سوپر اپلیکیشن آپ را همین حالا نصب کنید و از خدمات سلامت و سرویس اقساطی سلامت بهره‌مند شوید.

برای استفاده از این سرویس جامع و کاربردی همین حالا وارد سوپر اپلیکیشن آپ شوید.

  نصب سوپر اپلیکیشن آپ از اینجا