چشم از سلامتی شما برنمی‌داریم!

خیلی از شما که این مطلب را انتخاب کرده‌اید تا بدانید که مجموعه «آسان پرداخت» چطور قرار است چشم از سلامتی‌تان برندارد! تا امروز بیش‌ و پیش از هر چیز «آپ» را به عنوان یک اپلیکیشن پرداختی می‌شناختید.

بله، آپ یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که روی موبایل‌تان دارید. این‌که آپ تا این اندازه توانسته جایش را در زندگی شما باز کند باعث خوشحالی ما بوده و هست. به همین دلیل هر روز بیش‌تر تلاش می‌کنیم تا این اپلیکیشن، هر چه بیش‌تر و کاربردی‌تر عمل کند. یکی از تلاش‌های ما در همین راستا، خدمات آنلاین سلامتی آپ است که قرار است سلامت و البته نقش آپ در زندگی شما را متحول کند. چطور؟

 » بخش سلامت اپلیکیشن آپ چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، خدمات سلامت آپ، با نامِ «حال»، قرار است شما را کاملا نسبت‌به انجامِ هر اقدامی که تا امروز برای سلامتی‌تان انجام می‌دادید بی‌نیاز کند. یعنی چه؟ یعنی دیگر نیازی نیست که از این مطب به آن مطب بروید. دیگر خبری از رفتن به آزمایشگاه و ماندن در صف انتظار نخواهد بود. از این‌ به بعد، حتی لازم نیست خودتان را به زحمت بیندازید و به داروخانه بروید. بخش سلامتی اپلیکیشن آپ همه این امکان را فراهم کرده که هر آن‌چه مربوط به سلامتی و حالِ خوب شماست، آنلاین و با صرفِ کم‌ترین زمان در اختیارتان قرار بگیرد.

البته که تا امروز خیلی از ما بارها و بارها انواع خدمات آنلاین را از پلتفرم‌های مختلف دریافت کرده‌ایم، اما جایِ خدمات آنلاین سلامتی در همه زمینه‌ها و با کم‌ترین هزینه و بهترین کیفیت، همیشه خالی بود.

افزایش کیفیت سلامت جامعه مسئولیت ویژه آپ است

مجموعه آپ در این سال‌ها خلاء ارائه خدمات با کیفیت سلامتی، با استفاده از فناوری روز و به کمک اینترنت، آن‌هم برای همه مردم ایران را احساس کرده است.

این خلاء، باعث می‌شود که تعداد قابل توجهی از مردم که از مراکز بهداشتی و درمانی دور هستند و یا شرایط و توان مراجعه حضوری به این مکان‌ها را ندارند، نتوانند آن‌طور که باید و شاید به بهبود کیفیت سلامتی‎شان بپردازند.

به همین دلیل مجموعه آپ به دنبال عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خودش در تلاش است تا سلامتی و حالِ خوب را، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و اجتماع، به دست همه ایرانی‌ها هرکجا که هستند برساند.

تست کرونا در استانبول

آیا خدمات آنلاین سلامتی مفید و کاربردی هستند؟

با وجود همه توضیحات بالا، این احتمالا سوال خیلی‌هاست. بسیاری از ما ممکن است گمان کنیم که نمی‌توان سلامتی را به شکلِ آنلاین دنبال کرد. ما به شما خواهیم گفت که این کار شُدنی است! همان‌طور که هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردیم به شکلِ آنلاین لباس بخریم اما حالا این رفتار به بخش جدایی‌نشدنی زندگی خیلی از ما تبدیل شده است.

بیایید نگاهی به مزایای خدمات آنلاین سلامتی آپ بیندازیم:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی مالی و حذف هزینه‌های رفت‌وآمد
  • تنوع در انتخاب خدمات
  • استفاده از خدمات سلامتی در هر زمان و هر مکان
  • کاربردی برای افراد دارای ناتوانی‌های حرکتی
  • حذف محدودیتِ فاصله مکانی
  • و…

البته که این مزایا برای افرادمختلف می‌تواند فهرست بلندبالاتری باشد.

» خدماتِ متنوع بخش سلامت آپ چیست؟

اما آپ دقیقا قرار است چه نوع خدمات آنلاینی را در حوزه سلامتی ارائه کند؟ در ادامه خدماتی که «حال»، بخش سلامت آپ، ارائه می‌کند را به ترتیب برای شما می‌آوریم.

  • مشاوره آنلاین روان‌شناسی

یکی از بهترین خدمات بخش سلامت آپ گفت‌وگو با صدها روان‌شناس است. شما می‌توانید به سادگی و فقط با یک اتصال ساده به اینترنت، به سه شکلِ تماس صوتی، تماس متنی و تماس ویدئویی با روان‌شناس مورد نظرتان صحبت کنید.

  • مشاوره آنلاین پزشکی

در این سرویس نیز صدها پزشک متخصص و فوق تخصص، در همه شاخه‌های پزشکی، به شکل آنلاین و در قالب‌های متنی، صوتی و ویدئویی می‌توانند مشکل شما را حل کنند.

  • تست کرونا در منزل و محل در ایران، ترکیه و دبی

در دوره اوج کرونا، بخش سلامت آپ بیش از ۳۰ هزار تست کرونا در منزل و محل انجام داد. از این پس نیز به سادگی می‌توانید انواع تست کرونا را با صرف تنها چند دقیقه زمان، از بخش تست‌های کرونا، در قالبِ تست VIP، تست معمولی و یا رپید تست، سفارش داد.

  • خرید از داروخانه آنلاین

با داروخانه آنلاینِ بخش سلامت آپ، دیگر نیازی نیست برای تهیه یک دارو یا وسیله بهداشتی کوچک به داروخانه بروید. این سرویس بسیار کاربردی، همه خدمات داروخانه‌ای را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید هم به صورتِ آزاد و هم با داشتنِ نسخه پزشک و بیمه تامین اجتماعی ثبت سفارش کنید.

  • نوبت دهی آنلاین متخصصان سلامتی

سرویسِ نوبت‌دهی آنلاین، بانک بزرگی از اطلاعات مربوط به پزشکان و روان‌شناسان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند پزشک موردنظرشان را انتخاب و به صورت کاملا غیر حضوری نوبتت‌شان را ثبت و رزرو کنند.

  • انجام آزمایش پزشکی در منزل

احتمالا خیلی از ما ترجیح بدهیم که به‌جای مراجعه به آزمایشگاه‌های شلوغ و پُرتردد، کادرِ آزمایشگاه به منزل ما بیایند. سرویس آزمایش آپ کاربرانش را از هر گونه مراجعه حضوری در آزمایشگاه‌ها بی‌نیاز کرده است. شما از یک چکاب سراسری بدن گرفته تا آزمایش HPV را می‌توانید در این سیستم ثبت کنید.

  • ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

این بخش برای کسانی که دغدغه نگهداری از عزیزان‌شان و یا حتی پرستاری از خودشان را دارند، بسیار مفید است. خدمات پرستاری و پزشکی سلامتِ آپ معتبر و با کیفیت هستند.

  • خدمات اقساطی و اعتباری زیبایی

اگر بخواهیم به یکی از ویژه‌ترین بخش‌های آپ اشاره کنیم، بی‌شک همین سرویس است. در این بخش ویژه و جدید بخش سلامت آپ، شما به عنوان کاربر می‌توانید از طریق ثبت اطلاعات خواسته شده در بخش اقساطی، اعتبار مشخصی را در قالب وام، برای انجامِ عمل‌ها و خدمات زیبایی دریافت کنید. مراکز بسیار زیادی برای انجام خدمات زیبایی با ما طرفِ قرارداد هستند.

  • فروش آنلاین تجهیزات پزشکی

این خدمات احتمالا بیش از همه برای شرکت‌ها یا سازمان‌هایی مناسب است که به نوعی با حوزه سلامت در ارتباط هستند. ممکن است شما یک پرستار باشید که می‌توانید وسایلی موردنیازی مانند سِرُم را از آپ بخرید.

  • ساخت یک پرونده پزشکی کامل

هر کاربر اپلیکیشن آپ می‌تواند در کنارِ مشاوره کردن با پزشکان، دریافت دارو، خرید از داروخانه، انجام عمل زیبایی و…، پرونده پزشکی‌ خودش را هم در پلتفرم آپ بسازد و در دسترس داشته باشد.

  • تزریق واکسن در ترکیه

ایرانیان ساکن ترکیه می‌توانند به سادگی از طریق آپ، واکسن کرونا را در مراکز مشخص‌شده دریافت کنند. اطلاعات بیشتر!

با وجود مزایای بسیار زیاد دریافت خدمات آنلاین سلامتی و تنوع و جامعیت خدمات بخش سلامت آپ، به نظرتان باز هم نیاز است که زمان و انرژی زیادی را صرفِ انجام یک آزمایش ساده بکنید؟

همین حالا می‌توانید از طریق وب سایت حال یا بخش سلامت در اپلیکیشن آپ، مسیرِ رسیدن به بهبود کیفیت سلامتی خود و اطرافیان‌تان را به شکل کاملا آنلاین آغاز کنید.

 

 همین حالا  اپلیکیشن آپ را نصب کنید.