پرداخت کرایه تاکسی با اپلیکیشن آپ

یکی از مهمترین رخدادها پس از شیوع ویروس کرونا، توجه بیشتر افراد به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است به گونه‌ای که این روزها بیشتر مردم با ماسک‌ و اسپری‌های ضدعفونی در فضای جامعه ظاهر می‌شوند. از طرفی با توجه به برخی تحلیل‌ها و کمبودها، حتی بعد از کشف و ارایه واکسن‌ کرونا، این ویروس همچنان برای مدتی طولانی در سطح جوامع باقی خواهد ماند و همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی کاملا ضروری خواهد بود.

بنابراین لزوم توجه بخش‌های مختلف دولتی در تغییر سازوکارهای روزمره مردم در راستای مبارزه با کرونا ضروری به نظر می‌رسد. یکی از این موارد روزانه، ردوبدل کردن پول به صورت فیزیکی بین افراد در مواردی مانند پرداخت کرایه تاکسی است.

در همین راستا شهرداری تهران در زمینه خدمات پرداخت شهری به صورت آنلاین راهکار جدیدی را مدنظر قرار داده است و از این پس کرایه‌های تاکسی با کیف پول‌های فعال پرداخت می‌شود.

شهروندان گرامی ‌می‌توانند با مراجعه به سرویس تله‌پرداز در اپلیکیشن آپ و اسکن بارکد QR موجود در تاکسی‌ها،‌ اقدام به پرداخت کرایه بدون نیاز به پول نقد نمایند.

 

نمونه بارکد موجود در تاکسی

 

 

 

» یک گام دیگر به جلو

در صورتی که به صورت مستمر از تاکسی استفاده می‌نمایید، پیشنهاد می‌کنیم کیف پول آپ را به مقدار مبلغ دلخواه شارژ کنید تا در هربار پرداخت کرایه تاکسی نیازی به وارد کردن مشخصات کارت بانکی و دریافت رمز دوم نباشد و به سرعت و سهولت کرایه را پرداخت کنید.

 با شارژ کیف پول آپ، امکان خرید شارژ، بسته‌های اینترنت، پرداخت کرایه در اپلیکیشن اسنپ و خرید از اسنپ فود و پرداخت در تمام خدمات آپ را خواهید داشت.

 

 

توجه داشته باشید اگر به هر دلیلی تمایلی به شارژ کیف پول آپ خود نداشتید، می‌توانید برای هر بار پرداخت کرایه تاکسی خود دقایقی قبل از رسیدن به مقصد، اقدام به اسکن بارکد QR موجود در وسیله نقیله نموده و کرایه را پرداخت نمایید.