دریافت و پرداخت قبض برق از طریق اینترنت با اپلیکیشن آپ

مدتی است که صدور قبض برق کاغذی متوقف شده است و فیش برق مشترکان ازطریق سامانه پیامکی به شماره همراه آنان ارسال می‌شود. پس بهتر است با نحوه دریافت قبض برق از طریق اینترنت و چگونگی پرداخت اینترنتی قبض برق آشنا شوید.

برای اطلاع از صدور قبض برق، دیدن قبض برق، پرداخت و پیگیری قبض برق با جزئیات کامل می‌توانید از اپلیکیشن آسان پرداخت استفاده کنید. برای مشاهده قبض برق و پرداخت قبض برق از طریق اپلیکیشن آپ، داشتن شناسه قبض کافی است و نیازی به شناسه پرداخت ندارید. شناسه قبض در پیامک‌های مربوط به قبض برق نوشته شده است. اگر شناسه قبض خود را نمی‌دانید، پس از یادداشت شماره کنتور برق به اداره برق منطقه مراجعه کنید یا با این اداره تماس بگیرید.

 

برای پرداخت قبض برق با آپ، اپلیکیشن آپ را به‌صورت رایگان از طریق کافه بازار، گوگل پلی، مایکت، سیبچه و یا این لینک دانلود و نصب کنید.

بعد از اتصال به اینترنت، اپلیکیشن آپ را باز کنید. در صفحه اول اپلیکیشن آسان پرداخت، گزینه «قبض برق» را لمس کنید.

نحوه پرداخت قبض برق جدید در اپلیکیشن آپ در ادامه مقاله شرح داده شده است.

برای مشاهده و استعلام قبض برق، کلید «افزودن شناسه قبض» را لمس کنید.

شناسه قبض و نام دل‌خواهتان برای قبض را در کادر وارد کنید؛ سپس روی دکمه «ثبت» ضربه بزنید.

در صفحه مدیریت قبض برق، شماره کنتور و مبلغ بدهی قبض مربوطه نمایش داده می‌شود. درصورتی‌که بخواهید، می‌توانید بیش از یک قبض را در سیستم ثبت کنید. برای این کار، در این صفحه دکمه «افزودن قبض جدید» را بفشارید. برای مشاهده قبض برق، روی کلید سبزرنگ «جزئیات و پرداخت» قبض موردنظر کلیک کنید.

در صفحه بعد، تمام جزئیات قبض از جمله تاریخ قرائت، شماره کنتور، آدرس انشعاب و مبلغ بدهی را مشاهده می‌کنید. در این صفحه:

  • در صورت تمایل، می‌توانید برای مشاهده تاریخچه صورتحساب‌ها روی دکمه «لیست صور‌حساب‌های گذشته» بزنید تا جزئیات صورتحساب‌های قبلی، در صورت وجود، نمایش داده شود.
  • برای پرداخت صورتحساب برق، دکمه قرمزرنگ «پرداخت» در پایین صفحه را لمس کنید.

در صفحه پرداخت، با استفاده از کارت بانکی یا کیف پول آپ، قبض را پرداخت کنید.

تعهد ما در بخش پشتیبانی مشتریان، فراهم آوردن بهترین خدمات برای شماست. هر مشکلی که داشته باشید ما آماده شنیدن آن هستیم. کافیست با مرکز تماس آپ (۸۳۳۳۳-۰۲۱) ارتباط برقرار کنید.

 همین حالا  اپلیکیشن آپ را نصب کنید.