پرداخت حقوق با کیف پول آپ؛ راهکاری موثر برای کسب و کارهای کوچک

تابه‌حال از سرویس نشان پرداخت آپ استفاده کرده‌اید؟ احتمالا از این سرویس برای خرید استفاده کرده باشید. اما باید بدانید نشان پرداخت کاربردهای بسیار گسترده‌تری دارد. یکی از آنها پرداخت حقوق به کارمندان است. بله؛ شما می‌توانید به‌جای استفاده از سرویس‌های بانکی و اداری پیچیده با گوشی همراهتان و سرویس جذابی مثل نشان پرداخت، حقوق کارمندان‌تان را مدیریت کنید.

در کسب و کارهای کوچک و نوپا، مدیریت حقوق و دستمزد معمولا به عهده مدیر (یا مدیران) است. کسی که وظایفی مهمتر از وظایف یک حسابدار دارد و دقیقا به همین خاطر باید کارآمدترین روش را برای اینکار انتخاب کنید. کیف پول موبایلی ویژگی‌هایی دارد که آن را به یکی از بهترین روش‌های پرداخت حقوق تبدیل می‌کند.

امروزه هر فرد شاغل با هر سنی با زندگی دیجیتال درگیر شده و بنابراین گوشی هوشمند دارد. همه ما هم از محبوبیت کیف پول‌های موبایلی خبر داریم. شما می‌توانید از این محبوبیت بهره ببرید و همین بستر را برای پرداخت حقوق انتخاب کنید. به این ترتیب نه کارمندان شما مجبور به افتتاح حساب در بانک شما خواهند بود (شرطی که برخی از کارفرمایان برای پرداخت حقوق دارند) و نه خودتان با قوانین بانکی پیچیده درگیر خواهید شد.

ویژگی دیگری که پرداخت حقوق با کیف پول را به راهکاری هوشمند تبدیل می‌کند، سرعت آن است. اگر بخواهید برای پرداخت حقوق از روش‌های سنتی مثل کارت به کارت استفاده کنید، نه تنها باید زمان بیشتری صرف کنید بلکه باید مدیریت حقوق و دستمزدها هم برایتان سخت‌تر می‌شود. اما کیف پول آپ سرعت کار را چند برابر می‌کند.

مراحل پرداخت حقوق با کیف پول آپ خیلی ساده است. کافیست کیف پول را به اندازه مورد نیاز شارژ کنید. سپس برای واریز حقوق، شماره هر کارمند را از لیست مخاطبان خود انتخاب کنید. به همین راحتی حقوق‌ها پرداخت می‌شود و می‌توانید این تجربه سریع و ساده را هر ماه تکرار کنید.

بعد از پرداخت با کیف پول آپ، امکان دریافت و ارسال گزارش به چند روش را دارید. بلافاصله بعد از پرداخت، اعلان تایید روی صفحه نمایش داده می‌شود (که می‌توانید از آن اسکرین‌شات تهیه کنید) و یک نوتیفیکیشن‌ و پیامک هم برای دریافتا‌کننده ارسال می‌شود. علاوه بر این همیشه با مراجعه به لیست گردش‌ها می‌توانید تمام تراکنش‌ها را ببینید. امکان دریافت لیست تراکنش‌ها به صورت فایل PDF از طریق ایمیل هم وجود دارد که امکان افزودن لیست پرداخت حقوق ماهانه به اسناد و مدارک بایگانی شده را فراهم می‌کند.

تجربه پرداخت دیجیتال حقوق می‌تواند روح تازه‌ای به کسب و کار شما ببخشد. با این روش پرداخت نه تنها پرداخت موبایلی (که از مهمترین روندهای روبه‌رشد در اقتصاد جهانی است) را به کسب و کارتان اضافه کنید بلکه حس بهتری در کارکنان ایجاد خواهید کرد. فراموش هم نکنید که موبایل‌تان همه جا همراه‌تان است و این یعنی در هر کجا و هر شرایطی باشید، می‌توانید حقوق را به موقع پرداخت کنید. این یکی از مهمترین امتیازهایی است که کیف پول آپ در اختیارتان قرار می‌دهد. امتیازی که کمتر در سایر روش‌های پرداخت حقوق دیده می‌شود.

پرداخت حقوق یکی از مهمترین عناصری است که ارتباط شما و کارمندان‌تان را شکل می‌دهد. پس اگر اینکار را به روشی خوب انجام بدهید، تاثیر زیادی روی رضایت کارکنان از شما و در نتیجه رضایت شغلی آنها خواهد شد. رضایتی که روی کارایی آنها و بازدهی کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد. این باعث می‎شود انتخاب روشی که همیشه و همه جا کارآمد و در دسترس باشد، بیش از پیش اهمیت پیدا کند.

تسهیل امور جانبی مثل پرداخت حقوق برای کسانی که با چالش‎های یک کسب و کار نوپا درگیر هستند، اهمیت فراوانی دارد. وقتی بهترین ابزارها را برای انجام این امور انتخاب کرده باشید، کمترین زمان ممکن را صرف‌شان خواهید کرد. در نتیجه می‌توانید زمان و انرژی‌تان را صرف چالش‌هایی کنید که حل آنها کسب و کارتان را یک گام جلو می‌اندازند.

اپلیکیشن آپ به عنوان پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت موبایلی کشور می‌تواند راهکاری موثر برای مدیریت حقوق کارکنان شما باشد. راهکاری که کمترین وقت را از شما می‌گیرد اما کارتان را به بهترین شکل برایتان انجام می‌دهد.

 همین حالا  اپلیکیشن آپ را نصب کنید.