خیریه آنلاین و پرداخت صدقه با اپلیکیشن آپ

مشارکت در پویش‌‌های آنلاین خیریه و پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن آپ برای کاربران و هموطنان نیکوکار در دسترس قرار گرفت.

اکنون اپلیکیشن آپ به عنوان درگاه آنلاین خیریه، امکان پرداخت صدقه با موبایل را برای بیش از ۲۰ موسسه خیریه فراهم کرده و میزبان پویش‌های گوناگون در دسته‌ بندی‌ های مختلف است.

از طریق ورود به سوپر اپلیکیشن آپ و رجوع به بخش نیکوکاری و خیریه آنلاین، امکان مشارکت مستقیم و کمک به خیریه محک، خیریه نیکان ماموت، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، خیریه بهنام دهش پور، خیریه بچه های آسمان، خیریه بهشت امام رضا (ع)، خیریه کلبه مهربانی، موسسه خیریه مهرانه و چندین موسسه و بنیاد دیگر در دسترس است.



خیریه آنلاین با اپلیکیشن آپ

اهمیت ایجاد و توسعه بخش خیریه آنلاین در آپ

در ذات تمام انسان‌ها بخشودگی و مهربانی نهفته است و مردم نیکوکار در سراسر دنیا نیز با اتکا بر ارزش‌های بشر دوستانه، تلاش می‌کنند تا به سهم خود در این امور مشارکت کنند. صدقه دادن و شرکت در امور خیریه فرصتی برای نوع‌دوستی و پذیرش بخش مهمی از مسئولیت‌های اجتماعی ماست.

به منظور سهولت در دسترسی به پویش های مختلف نیکوکاری و امکان اطلاع رسانی و گزارش به نیکوکاران، داوطلبان و عموم افراد علاقمند به همراهی در فعالیت های خیرخواهانه و همچنین نیاز به حمایت های فوری، امکان پرداخت صدقه با موبایل و کمک به صورت آنلاین همواره دارای اهمیت و به عنوان یک ضرورت مطرح بوده است.

با توجه به پراکندگی و گستردگی نیازهای افراد مددجو، کمک‌رسانی به این قشر دچار چالش‌های متعددی است. یکی از چالش‌های بزرگ در این زمینه دسترسی و یاری‌رسانی به این عزیزان است. موسسات و نهادهای خیریه با متمرکز کردن فعالیت‌های خود در زمینه‌های متفاوت، توانسته‌اند تا کمک‌های انسان‌های خیّر و نیکوکار را به نیازمندان برسانند.

ساختار بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ به گونه‌ای است که مبالغ جمع آوری شده برای کمک مستقیم به افرادی که به آن نیاز دارند، در مقیاسی بزرگ‌تر از کمک‌های فردی گردآوری می‌شود و کارایی آن برای مددجویان نیز به مراتب بالاتر است.

بخش خیریه آنلاین اپلیکیشن آپ، به عنوان یک بستر قدرتمند برای ایجاد تغییرات مثبت و رساندن دست خیّرین به افراد نیازمند به وجود آمده است. از کمپین‌ها و پویش‌های بشر دوستانه برای هزینه‌های پزشکی بیماران گرفته تا طرح‌های رسیدگی به کودکان در مناطق محروم، پویش یکی هستیم!، سقفخی به نام مهربانی، طرح خیرات نان و غیره همگی با خیریه آنلاین آپ موانع را از سر راه برداشته و قلب‌های دلسوز را در سراسر ایران با یکدیگر همراه خواهیم کرد.

هم‌اکنون تعداد ۲۷ موسسه خیریه در اپلیکیشن آپ فعال هستند و نتیجه این همکاری افزایش اعتماد کاربران و رشد روز افزون حمایت‌های مردمی شده است.

پرداخت صدقه با موبایل آپ

پرداخت صدقه و کمک به خیریه به صورت آنلاین باعث خواهد شد تا مبلغ پرداختی، به سرعت به دست نیازمندان برسد. سریع‌تر شدن روند پرداخت صدقه، کمک بسیار زیادی به نهادها خیریه می‌کند. چرا که در برخی مواقع مانند بیماران نیازمند جراحی، مستلزم کمک فوری است. در این شرایط استفاده از روش آنلاین برای پرداخت صدقه می تواند بسیار مفید باشد.

از دیگر مزایای این روش این است که، افراد لازم نیست برای پرداخت صدقه، مسافت زیادی را تا موسسات خیریه طی کنند. کافیست از طریق خیریه آنلاین آپ در عرض چند ثانیه، صدقه مورد نظر خود را پرداخت کنند.

همینطور که اعلام شد، اپلیکیشن آپ طیف وسیعی از موسسات و بنیادهای خیریه را پوشش می‌دهد و به اهداکنندگان اجازه می‌دهد تا کمک‌های بشردوستانه خود را با نیّات، ارزش‌ها و اعتقادات خود هماهنگ کنند. این نوع از کمک‌رسانی آنلاین، بی واسطه است و در مواقع بحران، امداد رسانی به موقع را به نحو احسن فراهم می‌کند. علاوه بر این، شفافیت و بخش گزارش‌‌دهی در این پلتفرم به اهداکنندگان کمک می‌کند تا تأثیر مشارکت‌هایشان در پویش‌های نیکوکاری را در لحظه و به صورت آنلاین رصد کنند.

مشارکت در پویش‌های خیریه موجود در آپ

هر کسی با هر نیت و وسع مالی در سراسر ایران به راحتی می‌تواند در پویش‌های خیریه آنلاین آپ مشارکت کند. کافیست در قسمت نیکوکاری اپلیکیشن وارد پویش‌های در حال اجرا شده و با توجه به توضیحات هر یک از پویش‌ها تحت یک تعامل صادقانه و شفاف، مبلغ دلخواه خود را به صورت آنلاین هدیه دهد.

با پرداخت هدیه‌های هر چقدر هم اندک، می‌توانید نقش بزرگی در موفقیت پویش‌ها و رساندن دست یاری به افراد نیازمند داشته باشید.

پویش های نیکوکاری در آپ

معرفی موسسات و بنیادهای خیریه در آپ

در این بخش به معرفی تعدادی از موسسات و نهادهای خیریه که با اپلیکیشن آپ همکاری دارند، می‌پردازیم:

موسسه خیریه محک

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ” از سال ۱۳۷۰ در قـالب یک سـازمان مردم نهاد با انگیزه والای کمک به همنوع به حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر ۱۶ سال و خانواده‌های آنان می‌پردازد و در سه حوزه خیریه، درمان و تحقیقات فعال است. امکان ارسال کمک‌های نقدی به خیریه محک به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن آپ در دسترس است.

محک تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۲.۰۰۰ کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. اقدامات زیر نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است:

  • دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد (ECOSOC)
  • عضویت در سازمان‌های معتبر بین‌المللی مرتبط با سرطان کودکان
  • احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای ۱۸۰۰۰ متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی
  • دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی“
  • اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی در منطقه خاورمیانه
  • دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)
  • انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه محک در دسترس است.


پویش های خیریه آپ

موسسه خیریه نیکان ماموت

موسسه خیریه نیکان ماموت، سازمانی مردم نهاد، غیردولتی و غیرانتفاعی است که فعالیت خیرخواهانه خود را به شکل رسمی از آبان‌ماه سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. ایده پیدایش این موسسه با دیدن و درک مشکلات خانواده‌های نیازمند به وجود آمد. در ابتدا تعداد خانواده‌های اندکی تحت پوشش موسسه قرار داشت، اما در حال حاضر که بیش از ده سال از فعالیت این خیریه می‌گذرد، خانواده‌هایی بسیاری را در سراسر ایران تحت پوشش قرار داده است.

مؤسسه خیریه نیکان با حمایت از خانواده‌های نیازمند، در خدمت انسانیت بوده و دری به دنیای خوبی‌ها گشوده است. یکی از اهداف نیکان خودکفایی و استقلال مالی خانواده‌های تحت پوشش و پرداختن به امور انسان‌دوستانه است.

نیکان ماموت دنیایی می‌خواهد که درآن تمامی انسان‌ها در شادی و سلامتی زندگی کنند. دنیایی که در آن بیماری‌ها به حداقل برسد و دسترسی به درمان برای همگان آسان باشد. دنیایی که درآن رفع مشکلات امکان‌پذیر بوده و برآورده شدن نیازها، فقیر و غنی نشناسد. نیکان به دنبال دنیایی است که کمک به دیگران اصل و بقای هر انسان است و برای تحقق آرمان‌های اصیل انسانیت تلاش می‌کند، یاری می‌گیرد و یاری می‌رساند.

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه نیکان ماموت در دسترس است.

موسسه وفاق سبز علوی - طرح خیرات نان

موسسه وفاق سبز علوی

بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با تاسیس در سال ۱۳۸۰ کار خود را در جهت کمک به خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست، ایتام، بیماران و سایر افراد بی بضاعت شروع کرد. بی شک فعالیت‌های صورت گرفته در تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و اردبیل جز با حضور و اعتماد شما خیرین محترم جامه عمل به خود نمی‌پوشاند.

اقداماتی زیر چند نمونه از فعالیت‌های موسسه وفاق سبز علوی در سال‌های گذشته است:

  • مشارکت دراحداث ۷۳۵ واحد مسکونی جهت نیازمندان مناطق محروم
  • توزیع سبد ارزاق در۱۱۲ مرحله در ۲۰ سال گذشته
  • اهدای بالغ بر ۱۰۰۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه به نوعروسان نیازمند
  • پرداخت مستمری ماهیانه
  • آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد
  • ساخت ۲ خانه بهداشتی
  • توزیع بالغ بر ۸ میلیون قرص نان (از سال ۱۳۹۰)
  • اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری به تعداد ۱۳۳۰۰ فقره در قالب وام های (ازدواج، معیشت، درمان، اجاره مسکن،کارآفرینی)
  • احداث ۳ مسجد، ۱۲ مدرسه ثابت و سیار درمناطق محروم کشور
  • تعداد ۵۴۰ فقره تسهیلات کارآفرینی و اشتغال و ایجاد ۱۶۲۰ فرصت شغلی

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه وفاق سبز علوی در دسترس است.

موسسه خیریه آبشار عاطفه ها

آبشار عاطفه‌ها در سال ۱۳۸۰ به همت چند نفر از نیکوکاران تاسیس شد. خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابتدای راه، کار خود را از یک مغازه کوچک با تحت حمایت قرار دادن نیازمندان که برای رفع مشکلات مالی خود به کسبه رجوع می‌کردند، شروع کرد. سپس بعد از مراجعات زیاد به گسترش فعالیت و راه‌اندازی مرکزی تخصصی‌تر برای تحت حمایت قرار دادن نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها پرداخته شد.

در مدت بسیار کم با ایجاد دفاتر شعب و نمایندگی در سطح شهر، گام به گام در همه مناطق شهر مقدس مشهد، حاشیه و مناطق محروم شهر به گستره خدمات اضافه شد. از اهداف اصلی این خیریه می‌توان به فقرزدایی و کمک به توسعه کشور از طریق جلب حمایت‌های جهانی اشاره کرد.

موسسه خانه ای بی EB

خانه ای بی، به عنوان تنها موسسه حمایتی مردم نهاد، غیرانتفاعی و داوطلبانه با مجوز فعالیت در سطح کشور، بیماران پروانه‌ای را شناسایی و آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این مسیر کمک‌های بشردوستانه مردم شریف ایران همواره پشتوانه خانه ای بی بوده است. خانه ای بی از سال ۱۳۹۴ فعالیت غیررسمی خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ با عنوان « موسسه خیریه حمایت از بیماران پوستی خاص، خانه ای بی» به عنوان سازمانی مردم نهاد و مستقل ثبت گردید.

با توجه به ناشناخته بودن این بیماری در سطح کشور، فعالیت خانه ای بی در زمینه اطلاع رسانی، معرفی بیماری ای بی، تشریح گستردگی عوارض آن و آموزش مراقبت های صحیح برای بیماران متمرکز بوده است؛ به طوری که با جلب همکاری رسانه‌های گروهی و اطلاع‌رسانی توانسته است تا حدودی حساسیت جامعه و مسئولین را نسبت به این بیماری افزایش دهد.

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه خانه EB در دسترس است.

خیریه بهنام دهش پور

مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی است که در نیمه دوم سال ۱۳۷۴ فعالیت‌ خود را آغاز کرد. موسسه در طول فعالیتش با برخورداری یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های داوطلبان علاقه‌مند، همواره در تلاش برای ساختن جامعه‌ای بدون ترس از بیماری سرطان است تا به هر طریق ممکن در عرضه خدمات پیشگیری، حمایتی و درمانی نقش بسزایی ایفا کند. این موسسه خدماتی همچون اقدامات زیر را در کارنامه خود ثبت کرده است:

  1. تامین هزینه دارو و درمان و ارائه خدمات جانبی و حمایتی به بیش از ۱۷ هزار بیمار مبتلا به سرطان و خانواده آن‌ها در طول دوره درمان بیماری
  2. تجهیز مراکز دانشگاهی و دولتی فعال در حوزه سرطان
  3. برنامه‌های تشخیص زودهنگام بیماری سرطان
  4. طراحی و اجرای کمپین‌های آموزشی و پیشگیری از سرطان
  5. اجرای پروژه های تحقیقاتی
  6. اطلاع‌رسانی و تلاش برای از بین بردن باور های غلط جامعه در خصوص بیماری سرطان
  7. حمایت و راهنمایی خیرین و سایر موسسات مردم نهاد و کمک به توانمند ساختن موسسات همسو در شهرستان‌ها
  8. جذب مشارکت اجتماعی و توسعه فرهنگ داوطلبانه

موسسه از ابتدای تاسیس در کنار یاری‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان با تجهیز بیمارستان ها و مراکز دانشگاهی – آموزشی (بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان طرفه، بیمارستان طالقانی، بیمارستان مفید، بیمارستان امام حسین، مرکز رادیوتراپی بیرجند و …) در جهت افزایش کیفیت و کمیت درمان توام با کاهش هزینه‌های درمانی فعالیت کرده است. دلایل انتخاب این مراکز توسط موسسه، دسترسی آسان، پذیرش انواع بیمه‌ها، نرخ پایین تعرفه‌های درمانی و کادر علمی مجرب است.

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه بهنام دهش‌پور در دسترس است.

خیریه بچه های آسمان

موسسه خیریه بچه های آسمان از سال در راستای حمایت و نگهداری از افراد معلول بی سرپرست فعالیت می‌کند و شامل دو آسایشگاه نگهداری و توانبخشی کودکان معلول جسمی و ذهنی و یک آسایشگاه بیماران اعصاب و روان است. این موسسه تبلوری از عشق به هم نوع است. خیریه بچه‌های آسمان در قالب یک سازمان مردم نهاد با هدف ارزشمند نوع دوستی، از کودکان کم توان به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کند و عمده هزینه‌های آن از طریق کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

اکثر کودکانی که در این موسسه نگهداری می‌شوند، به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند اما هر یک با داشتن دنیایی متفاوت از هم، زیر سقفی مشترک به نام “بچه های آسمان” روز و شب را سپری می‌کنند.

طی چند سال موسسه بچه های آسمان توانست علاوه بر آسایشگاه پسران واقع درفشم، دو آسایشگاه دیگر در تهران (آسایشگاه دختران) و کرج (آسایشگاه بزرگسالان) نیز تاسیس نماید. اکنون که بیش از دو دهه از تاسیس این موسسه می‌گذرد، بچه های آسمان از بیش از ۴۰۰ نفر معلول جسمی و ذهنی به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کند و روز به روز زنجیره نیکوکاران این آسایشگاه که دلیل لبخند این فرشته ها هستند، وسیع‌تر می‌گردد.

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه بچه های آسمان در دسترس است.

موسسه خیریه بهشت امام رضا و آپ

خیریه بهشت امام رضا (ع)

موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ با کمک به نیازمندان و محرومین منطقه ۱۸ تهران به صورت داوطلبانه و با محوریت کودکان معلول و بی سرپرست آغاز نمود. این مرکز هم اکنون با نگهداری از ۱۵۰ کودک و ۱۵۰ سالمند بیمار رها شده در ۴ مرکز در سطح شهر تهران و حمایت از ۳۰ کودک در خانواده، یکی از بزرگ‌ترین مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست در کشور است.

موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) نهادی غیر دولتی، غیرسیاسی و مردمی بوده که فعالیت خود را بر پایه نگهداری از ایتام و معلولین بی سرپرست با تاکید و تکیه بر کرامت انسانی و عزت نفس کودکان تحت پوشش بنیان نموده است.

خیریه کریمان – نذر آب

هدف خیریه کریمان در جهت احیاءقنات، حفظ این سنت حسنه است. علاوه بر احیاء قنات و احداث نهر(آب رسانی) ما به حمایت از کسب و کارهای طبقه محروم(به خصوص کسب وکارهایی که در زنجیره ارزش آب و کشاورزی قرار می گیرند) مدنظر است.

کریمان اولین موسسه خیریه تخصصی در حوزه آب است و اولویت آن انجام فعالیت هاییی در جهت احیاء قنات و آبرسانی برای مصارف شرب و کشاورزی است. خیریه کریمان (مهرنگار ماندگار) به عنوان خیریه‌ای مردمی بر اساس تعالیم الهی، انگیزه والای انسان دوستانه و به دور از هرگونه گرایشات سیاسی، ضمن حفظ و صیانت از کرامت انسانی در زمینه محرومیت‌زدایی و ایجاد بستر اشتغال در مناطق محروم کشور به فعالیت می پردازد.

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه بهشت امام رضا (ع) در دسترس است.

خیریه کلبه مهربانی و آپ

خیریه کلبه مهربانی

موسسه خیریه کلبه مهربانی در سال ۱۳۹۴ به‌طور غیررسمی تاسیس و از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی پس از دریافت مجوزهای لازم با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند دارای عضو معلول در قالب مددکاری، فراهم کردن کمک هزینه امور تحصیلی برای نیازمندان معلول نخبه، فراهم کردن کمک هزینه درمانی به مددجویان معلول و کمک هزینه جراحی و بیمارستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

فعالیت‌های زیر تنها بخشی از اقدامات موسسه خیریه مهربانی در طول سال‌های گذشته بوده است:

  1. حمایت ماهانه از خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست دارای معلول در قالب پک‌های آذوقه
  2. برگزاری مراسم افطاری ساده به صورت ثابت در ماه مبارک رمضان با عنوان یه لقمه مهربانی
  3. برگزاری فروش خیریه آش در جشنواره ی آش رمضان با عنوان یک کاسه محبت
  4. حمایت دارویی، درمانی و کمک درمانی بصورت ثابت به چندین خانواده دارای معلول
  5. کمک به بهسازی و نوسازی مراکز کاردرمانی و آموزشی معلولین تحت نظارت آموزش و پرورش استثنایی کشور
  6. تهیه مسکن و تجهیز کامل آن توسط خیرین موسسه برای بانوی سرپرست خانوار و فرزندانش
  7. ساخت حمام برای نیازمندان تحت پوشش در روستا
  8. تامین هزینه و اهدای جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش
  9. کمک‌رسانی به خانواده‌های دارای سرپرست زندانی
  10. حمایت مالی از خانوار های دارای معلول نیازمند
  11. بستری، جراحی و درمان چند کودک بیمار قلبی
  12. حمایت مالی و کمک درمانی از خانواد ه‌هایی که سرپرست خانوار دارای اعتیاد است
  13. بازدید های ادواری و حمایت از مراکز نگهداری کودکان معلول و بی سرپرست، سالمندان و …

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه خیریه کلبه مهربانی در دسترس است.

اداره کل نذورات آستان قدس رضوی (بهار رضوی)

مجموعه نذورات آستان قدس رضوی تحت عنوان سه بخش آماده دریافت کمک‌ها و صدقه آنلاین شما هموطنان خیرخواه است. این سه بخش در اپلیکیشن آپ و با عناوین:

  1. بهار رضوی – هدایا و نذورات در ضریح مطهر
  2. بهار رضوی – صدقه و یاری ضعفا
  3. بهار رضوی – تسهیل سفر محرومین

ارایه شده است.اداره کل نذورات آستان قدس رضوی بسترهای جذب نذرهای مردمی خود را توسعه داده و شرایطی را فرهم کرده است که مردم بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن نذر خود در حوزه‌های مختلف حرم مطهر، زیارت، محرومین، درمان و سلامت، فرهنگی و … را ادا کنند.

امکان ارسال کمک‌های نقدی و پرداخت صدقه از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای بهار رضوی در دسترس است.

موسسه خیریه بهشت امام رضا و آپ

موسسه خیریه مهرانه

خیریه مهرانه، موسسه‌ای غیر سیاسی، غیر دولتی، غیر انتفاعی است که با همـت بالای همشـهریان خیـر و دلسوز و با تکیه بر مشارکت و حمایـت مردم شـریف که بـا کمک‌های نقدی و غیر نقدی این انجمن را یاری می‌نمایند، اداره می‌شود.

خیریه مهرانه در تلاش است تا به صورت مستمر حامی بیماران و خانواده‌های مبتلا به سرطان در استان زنجان باشد و امکان بهبودی بیماران نیازمند را فراهم و روح امید و بهبود کیفیت را در زندگی آن‌ها ایجاد نماید.

فعالیت‎‌های موسسه خیریه مهرانه حول محور اقدامات زیر است:

  • مهرانه بر آن است که حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان در استان زنجان باشد.
  • مهرانه می‌کوشد توجه ویژه خود را به مداوای بیماران از طریق ارتقاء سلامت جسمی و روحی آنان معطوف نماید.
  • مهرانه تلاش می‌کند با تکیه بر ارزش‌های والای اسلامی و حس نوع دوستی و فداکاری، امکان بهبودی بیماران را فراهم نموده و روح امید و بهبود کیفیت زندگی را در ایشان ایجاد نماید.
  • مهرانه می‌کوشد با حمایت همه جانبه، هیچ بیمار مبتلا به سرطان در پرداخت هزینه‌های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.
  • مهرانه قصد دارد با ثبت مشخصات وضعیت جسمی و درمانی بیماران، بانک اطلاعاتی جهت استفاده آماری و پژوهشی ایجاد نماید.
  • مهرانه تلاش می‌کند جزء بهترین مؤسسات خیریه در زمینه درمان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سطح ایران و شناخته شده در سطح جهان باشد.

امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق بخش خیریه آنلاین در اپلیکیشن آپ، برای موسسه مهرانه در دسترس است.

سوالات متداول در مورد بخش خیریه آنلاین و پرداخت صدقه با آپ:

چه‌طور می‌توانم از نتیجه‌ی مشارکت در پویش‌ها مطلع شوم؟

از طریق اپلیکیشن آپ قادر خواهید بود نتیجه مشارکت جمعی (مبالغ جمع شده) را مشاهده و پس از تامین بودجه، خبرهای مرتبط به آن را مطالعه نمایید.

پویش خیرات نان در اپلیکیشن آپ چیست؟

با توجه به افزایش قیمت نان، شبکه سراسری خیرات نان با کمک سوپر اپلیکیشن آپ در تلاش است تا نان را به عنوان ابتدایی‌ترین اقلام خوراکی، به سفره‌ی خانواده‌های کم بضاعت هدیه دهد و حداقل هزینه ماهانه خرید نان برای ۳۱۰۰۰ خانوار را در یک دوره ۶ ماهه تامین کند.

معنای نام و لوگوی محک چیست؟

نام اختصاری محک برگرفته از نوع فعالیت این موسسه است (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) و لوگوی محک طرح برگ دارد که نماد حیات و زندگی است و برروی آن کودک و خانواده‌اش امیدوارانه ایستاده‌اند.

امکان پرداخت صدقه با موبایل و اپلیکیشن آپ وجود دارد؟

بله. برای پرداخت آنلاین صدقه می‌توانید به بخش لیست خیریه‌ها مراجعه کنید و صدقه خود را برای موسسه های مانند بهار رضوی و خیریه روزبه یا هر موسسه دیگر مدنظر هدیه دهید.

نذر آب در بخش خیریه آنلاین چیست؟

پویش آبرسانی در مناطق محروم روستاهای شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، زیرکوه استان خراسان جنوبی به واسطه احیا قنات، کانال کشی، ترمیم و ساخت استخر ذخیره آب