نوبت دهی دفاتر قضایی از سوپر اپلیکیشن آپ

کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پیرو ارتقای کیفیت ارائه خدمات توسط دفاتر  و راحتی حال ارباب رجوع اقدام به اجرای طرح مجازی سازی و نوبت دهی اینترنتی از دفاتر نموده است.

در مقاله سامانه خدمات الکترونیکی قضایی خواندیم که می‌توانیم قبل از مراجعه حضوری به دفاتر قضایی، نوبت خود را به صورت آنلاین از سرویس نوبت دهی دفاتر قضایی سوپر اپلیکیشن آپ دریافت کنیم .

مراحل دریافت نوبت دفاتر قضایی از آپ

برای این کار نیاز است تا پس از نصب و ورود به سوپر اپلیکیشن آپ، وارد سرویس «خدمات قوه قضاییه» شده و از بین گزینه‌های موجود، گزینه‌ی «نوبت دهی دفاتر قضایی» را انتخاب کنید.

در مرحله بعد کافیست بر اساس کد دفتر قضایی و یا انتخاب شهر و استان خود، لیست دفاتر قضایی را فیلتر کرده و نزدیک ترین دفتر قضایی به خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب، اطلاعات تماس (تلفن و آدرس) دفتر قضایی مورد نظر مشاهده خواهید کرد. چنانچه قصد مراجعه به همین دفتر قضایی را دارید، دکمه “دریافت نوبت” را لمس کنید.

در این مرحله نیاز است اطلاعات خود را وارد کنید تا نوبت‌های آزاد به شما نمایش داده شود.

نکته: چنانچه در یک هفته اخیر اقدام به دریافت نوبتی کرده باشید و در زمان مقرر به دفتر قضایی مراجعه نکرده باشید؛ امکان اخذ نوبت الکترونیکی تا یک هفته برای شما غیر فعال خواهد شد. برای مشاهده‌ی نوبت های آزاد، تاریخ مراجعه‌ی خود را انتخاب و دکمه‌ی “مشاهده‌ی نوبت‌های موجود” را لمس کنید.

در این مرحله فقط نیاز است تا ساعت مراجعه خود را انتخاب کنید.

ممکن است در این مرحله برخی از نوبت ها با رنگ خاکستری مشخص شده باشد که نشان دهنده‌ی نوبت های اخذ شده است. در صورتی که نوبت آزادی به شما نمایش داده نشد، نسبت به تغییر تاریخ اقدام نمایید.

دریافت نوبت با موفقیت انجام شد!

این پیامیست که در مرحله آخر مشاهده خواهید کرد.

حتما شماره پیگیری خود را ذخیره کنید تا در صورت لزوم بتوانید در سوپر اپلیکیشن آپ نوبت خود را پیگیری و یا در زمان مراجعه به دفاتر قضایی ارائه دهید.

پیگیری نوبت دفاتر قضایی از سوپر اپلیکیشن آپ

متقاضیان قادر خواهند بود در راستای کسب اطمینان از ثبت نهایی نوبت درخواستی و مشاهده‌ی جزئیات نوبت قضایی اخذ شده، از سوپر اپلیکیشن آپ نوبت خود را پیگیری نمایند.

برای این منظور پس از مراجعه به سرویس “خدمات قضایی سوپر اپلیکیشن آپ” مجددا بر روی گزینه‌ی “نوبت دهی دفاتر قضایی” کلیک کنید و از پایین صفحه، گزینه‌ی “پیگیری نوبت” را انتخاب نمایید.

  دریافت نوبت دفاتر قضایی از سوپر اپلیکیشن آپ

در مرحله بعد کافیست کد ملی و شماره پیگیری خود را وارد کرده و بر روی دکمه‌ی “بازیابی اطلاعات” کلیک کنید.