• l
  • ۰۲۱–٨٣٣٣٣

راهنمای کاربران

در صورتيکه پذيرنده پايانه هاي فروشگاهي آسان پرداخت مي باشيد، به منظور فعال نمودن قابليت تله پرداز، مدارک زير را براي پست الکترونيک VPOS@persianswitch.com ارسال فرماييد: - کپي شناسنامه - کپي کارت ملي(پشت و رو) - کپي جواز کسب - کد پذيرندگي

مرکز تماس 24 ساعته آسان پرداخت،در هفت روز هفته با شماره هاي 02183333 و 1505 پاسخگوي شما پذيرنده گرامي مي باشد.

به صورت روزانه در اولین سیکل شاپرک(واریزی روز کاری 7:00-8:30 و در روزهای تعطیل 14:30)

به بخش پورتال پذيرندگان در اين آدرس مراجعه نمائيد. http://asanpardakht.ir/portals/

استفاده از خدمات ارائه شده سامانه آپ کاملاً رايگان مي باشد.

خير

خير.

کليه افراد حقيقي و حقوقي مي توانند با مراجعه به وب سايت آسان پرداخت و ثبت اطلاعات و يا مراجعه به بانک هاي طرف قرارداد آسان پرداخت نسبت به درخواست پايانه فروشگاهي اقدام فرمايند. http://asanpardakht.ir/portals/register_merchant.asp

طی 3روز کاری دستگاه نصب میگردد

قسمت بيمه تکميلي پذيرندگان در وب سايت آسان پرداخت را مطالعه فرماييد. http://asanpardakht.ir/bimeh.asp

بله

بله. امکان خريد با کارت کليه بانکهاي عضو شتاب فراهم مي‌باشد. براي اينکار پذيرنده بايد خود داراي کارت بانک مسکن (جهت تسويه حساب) بوده و شماره کارت صحيح خود را به شعبه مربوطه اعلام نمايد تا بلافاصله اين امکان بر روي پوز ايشان فعال شود.

بله، برخي از فرآيندهاي تشويقي ما از پذيرندگان گرامي عبارت است از: - ارائه بيمه تکميلي درماني رايگان - پشتيباني کامل - امکان اتصال پايانه هاي فروشگاهي به حساب تمامي بانک هاي عضو شتاب - امکان اتصال پايانه فروشگاهي به چند حساب بانکي (به طور دقيق چند شباي بانکي) و تسويه مبالغ با شباي مورد نظر پذيرنده براي اولين بار درکشور - امکان ارائه تسهيم شبا براي پايانه هاي فروشگاهي، به اين نحو که پايانه فروشگاهي به چند حساب بانکي (به طور دقيق شباي بانکي) متصل ميگردد و مبالغ متناسب با نياز و خواست پذيرنده تقسيم بندي گشته و بر حسب درصدهاي مشخص گشته توسط پذيرنده، در حساب هاي بانکي وي تسويه خواهد شد. - امکان تغيير شماره حساب متصل به پايانه فروشگاهي بر حسب تقاضاي پذيرنده - ارائه اينترنت رايگان جهت استفاده از پايانه فروشگاهي بر بستر اينترنت

کليه پذيرندگان مي توانند بامراجعه به وب سايت اينترنتي آسان پرداخت، نسبت به مشاهده، دريافت و ذخيره تراکنش ها اقدام فرمايند. http://asanpardakht.ir/portals/ پس از ورود به پورتال پذيرندگان ، به بخش گزارشات > ريزتراکنش مراجعه کنيد. همچنين پذيرندگان داراي پايانه هاي فروشگاهي (دستگاه کارتخوان) آسان پرداخت، ميتوانند با استفاده از منوي سرويس فروشگاه؛ نسبت به مشاهده و دريافت تراکنش هاي موفق انجام شده بر روي پايانه فروشگاهي اقدام فرمايند.

روزهاي غير تعطيل: در ساعات 7 ، 10:15 ، 12:15 ، 14:15 ، 16:30 ، 19 ، 21 روزهاي تعطيل:‌ در ساعات 14:15 ، 16:30

روزهاي غير تعطيل: در ساعات 7 ، 10:15 ، 12:15 ، 14:15 ، 16:30 ، 19 ، 21 روزهاي تعطيل:‌ در ساعات 14:15 ، 16:30

پذيرنده به دو روش مي تواند اقدام به دريافت فرم درخواست تغيير شماره حساب نمايد: - با مراجعه به وب سايت آسان پرداخت، قسمت پذيرندگان، پورتال پذيرندگان - مراجعه به بانک هاي طرف قرارداد آسان پرداخت

24 الي 48 ساعت کاري پس از وصول فرم تغير شماره حساب (بغير از ايام تعطيل)

در شرايط توضيح داده شده در سوال،درگاه بانک مرکزي مبالغ مورد اشاره را بلوکه نموده و به حساب غيرفعال واريز نمي نمايد؛ در اين صورت پذيرنده مي بايست شماره حساب فعال و جديدي را به منظور اتصال به پايانه فروشگاهي معرفي نمايد،مبالغ بلوکه شده، 72 ساعت پس از ثبت و اتصال شماره حساب جديد، واريز مي گردد.

تنها کافيست در طول ماه 400 تراکنش خريد بر پايانه فروشگاهي خود انجام داده باشيد.

در صورتيکه پس از 48 ساعت قبض شما پرداخت نگشته است با مرکز تماس آسان پرداهت با شماره هاي 02183333 و 1505 تماس حاصل فرماييد.